Outlet on line Pals Outlet
Bun venit
Noutăți | Recomandări | Best Sellers
Comenzi telefonice:
+407.423.43715 / +407.714.00437

Retururi

Returnare

Produsul trebuie sa fie în aceeasi stare in care l-ati primit, nepurtat, fara pete, rupturi si cu eticheta.

Pasii pe care trebuie sa ii urmati sunt urmatorii:

Sunati la SC PALS OUTLET SRL cu mentiunea ca aveti un colet de returnat, iar SC PALS OUTLET SRL va lua legatura cu firma de curierat TNT si le va prezenta pasii necesari pentru ridicarea coletului.
Va trebui sa expediati coletul catre SC PALS OUTLET SRL (Str Corneliu Coposu nr 1C, sector 3, Bucuresti).
Produsul trebuie sa se afle in ambalajul in care a fost trimis si impachetat intr-o coala protectoare pentru a nu deteriora ambalajul produsului.

Costuri de returnare:

Transportul schimbului de marime este suportat integral de catre client. ATENTIE, nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model/culoare, pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor.
Taxele de transport nu vor fi suportate nici in cazul in care produsele trimise la schimb nu vi se potrivesc si doriti sa schimbati din nou, plata transportului urmand a fi suportata de dumneavoastra.

Returnarea contravalorii produselor:

Puteti opta si pentru returnarea banilor, intr-un cont bancar, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea comenzii.
Restituirea banilor se face in 14 zile (conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3) de la primirea coletului in magazinul nostru. Reamintim ca banii sunt restituiti doar intr-un cont bancar.
Returnam banii in magazin pentru comenzile efectuate online, asadar, pentru a evita costurile de transport, produsele achizitionate online se pot returna in magazinele PALS OUTLET.

Returnare

Recomandari privind returnarea produselor:

Produsul trebuie sa fie în aceeasi stare in care l-ati primit, nepurtat, fara pete sau rupturi.
Pasii pe care trebuie sa ii urmati sunt urmatorii:
Sunati la noi cu mentiunea ca aveti un colet de returnat, iar noi vom lua legatura cu firma de curierat Urgent Cargus si ii vom indruma in a va ridica coletul. In situatia in care ati ales ca metoda de livrare Posta Romana sau Posta Romana serviciul Prioripost, nu puteti benificia de transport gratuit urmand a achita o taxa de aproximativ 5-10 lei sau puteti alege o alta firma de curierat suportand dumneavoastra costul transportului.
Produsul trebuie ambalat in cutia in care a fost trimis si impachetat intr-o coala protectoare pentru a nu deteriora cutia produsului.
IMPORTANT! In cazul in care deteriorati cutia prin lipirea directa a awb-ului, fara a proteja ambalajul produselor se va percepe o taxa de 15 lei, contravaloarea ambalajului.

Costuri de returnare:

Va informam ca primul schimb de marime este GRATUIT. ATENTIE, nu vom suporta taxele de transport de 18 lei in toata tara firma de curierat (Cargus) si 10 lei Bucuresti (Fastius), in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model/culoare, pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor.

Taxele de transport nu vor fi suportate nici in cazul in care perechea/perechile trimise la schimb nu vi se potrivesc si doriti sa schimbati din nou, plata transportului de 18 lei in toata tara (Cargus) si 10 lei Bucuresti (Fastius) va fi suportata de dumneavoastra.

Returnarea contravalorii produselor:

Puteti opta si pentru returnarea banilor, intr-un cont bancar, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea comenzii.
Restituirea banilor se face in 14 zile (conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3) de la primirea coletului in depozitul nostru. Mentionam ca banii sunt restituiti doar in baza unui cont bancar.
Returnam banii in magazin pentru comenzile efectuate online, pentru a evita costurile de transport pentru produsele achizitionate online se pot returna in magazinele PALS OUTLET.
Verificarea produselor returnate si coletelor expediate: Toate produsele expediate si returnate sunt verificate individual, in detaliu, de catre personalul SC PALS OUTLET SRL. Aceasta procedura este efectuata sub inregistrarea camerelor video.

Motive pentru refuzarea coletelor returnate:

- depasirea perioadei de retur (14 zile de la primirea coletului);
- lipsa etichetei;
- ambalajul deteriorat;
- ambalarea necorespunzatoare a produsului;
- urme de purtare/ produse deteriorate;
- trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit)

CONTRAVALOAREA PRODUSULUI RETURNAT SE RESTITUIE DOAR PRIN VIRAMENT BANCAR.

Produsele au 30 de zile garantie.
We love to dress you
PalsOutlet
ROMANIA

Plata cu cardul
NoutatiANPC
Bucuresti
+407.423.43715 / +407.714.00437
office@palsoutlet.ro
Copyright © Nindos
All rights reserved.
Outlet on line Pals Outlet, realizat de @2018-2019 | software: eShop v3.0